torsdag 3 februari 2011

Det ringer aldrig före 8 på jobbmobilen

Inte på någon annan telefon heller för den delen. Så både jag och äldsta såg nog väldigt förvånade ut när det ringde halv åtta. Det var fastighetsskötaren som skulle berätta vilken typ av lysrör jag skulle gå och köpa. Men efter en minuts samtal bestämde han sig för att han kommer med lysrör till mig. Bra förmåga hos honom, att tolka mig så rätt. Jag är bara fundersam över en sak. Kostnad. "Äh det löser vi hos dig" så han. Betyder att han sätter i dem också, eller? Han kommer i morgon.

10 kommentarer:

Caja: sa...

Bjud människan på kaffe och en god macka så ska du se att han sätter upp den till dig!

Ha en fin dag/caja

Chrissan sa...

Service! :)

Ann sa...

Han hörde väl på dig att du kanske inte var riktigt vaken så han tyckte nog det var lika bra att han fixade allt :)

Realisten sa...

HVLMD!

Singelmamman sa...

Caja: Finns inte den tiden, för kaffe, men han löser det nog, hos mig! :-) Må även din dag bli fin.

Chrissan: Än så länge, än så länge...

Ann: Eller, så hörde han att mina hästar inte nått stallet vad det gäller lysrör i alla fall. :-) (och välkommen hit om jag inte sagt det tidigare)

Realisten: Tror du, trots orakade ben?

The Queen of fucking Everything sa...

Oh, se riktigt hjälplös ut så lär saken vara biff- han vill ju inte riskera att innertaket ramlar in liksom, det är nog bättre han byter dem=)

Polkabetor brukar finnas på Maxi, ECO-sortimentet!

Singelmamman sa...

The Queen: Se hjälplös ut är mitt mellannamn. Åtminstone den tid på morgonen när han kommer. Tack för tipset om polkabetor, ska leta efter dem!

Maj Korner sa...

Betala i natura, vettja. Ett win-win koncept.

Ezter sa...

Är han snygg och singel, så följ Maj´s råd ovan!

Singelmamman sa...

Maj: Ja det skulle absolut kunna vara ett bra förslag... men jag tror inte det i det här fallet.

Ezter: Njäe, han är nog inte min typ.