måndag 7 mars 2011

Ibland undrar jag om jag skulle minnas

Du vet, när poliserna förhör någon misstänkt som ska svara på vad de gjorde för en timme sen, två veckor, en hel livstid sedan, så att de kan få sluta upp med  att vara misstänkta. Minns du vad du gjorde för två år sedan? Jag gjorde det här, och hade några dagar innan varit ute med två kompisar, A och M, och smällt i foten i en dörr.
Idag ska jag på kurs hela dagen och lära mig InDesign från grunden. Så småningom ska jag väl kunna trycka upp något, mitt diplom kanske. Men till dess, grattis till mig att jag varit så uthållig. Och tack för att du envisas med att läsa!

6 kommentarer:

Ezter sa...

Nä, jag satt häromdan och letade efter ett inlägg i min blogg, det var gjort i början av maj. Jag läste hela april och maj, det var massor av saker jag helt glömt bort!
Ha en bra dag!

caja sa...

Ha en bra dag med all info som ska sätta sig i just minnet....

Kram/caja

Fru Venus sa...

Låter jobbigt, men ha en bra dag vännen, kram!

Anna sa...

Men, tänk vilket sammanträffade! Jag kollade vad jag gjorde för två år sedan. Det var den dagen jag började blogga.

Marie Rosenqvist sa...

Sliter mitt hår när jag läser om InDesign.
Men, det är guld att kunna.
Sug in så mycket du bara kan.

Och du, så klart att jag läser.


/Marie

Singelmamman sa...

Ezter: Att leta i sin egen blogg är som att leta efter en nål i en höstack tycker jag.

Caja: Tack, jag och minne är lite sisådär synkade... Kram

Fru Venus: Helt ok faktiskt. Mycket bättre än jag trodde.

Anna: Men! Grattis på oss två! Det kallar jag sammanträffande! :-)

Marie: Jag tror att jag gått från starkt skeptisk, till mycket, väldigt mycket positiv! Så kan det gå. Och jag är glad att du läser!