torsdag 3 mars 2011

Varför överhuvudtaget planera?

En arbetskamrat till mig planerar väldigt mycket. Hela tiden. Jag brukar aldrig eller sällan planera om jag inte måste. En anledning till att jag inte så gärna planerar är för att planer alltid brukar ha en tendens att ändras. Väldigt random. Så även idag naturligtvis. Så dagens gå-ut-på-lokal-och-äta är nu ändrad till äta hemma. Absolut inget fel i det. Jag får sällskap av de bästaste tonåringar jag vet, mina egna, och det blir betydligt billigare.

6 kommentarer:

Nica sa...

Kan bli minst lika bra - om inte bättre! :)

Ha det så müüsisch!

Ezter sa...

Bättre! flera gånger om!

The Queen of fucking Everything sa...

Jäklar. Nu kan jag bara tänka på fetaost och inget annat.

Petra sa...

Hoppas att du får en trevlig kväll, själv ska jag packa ihop kontoret och dra hemåt. Värsta goda salladen lät helt ok, blir nog något sådant.

nillas liv på pinnen sa...

Och mysigare!

Singelmamman sa...

Nica: Kan egentligen bara bli bättre!

Ezter: Många gånger!

The Queen: Då kanske du slipper tänka på tån.

Petra: Hej då! *vinkar* Värsta salladen var toppen!

Nilla: Så mycket mysigare.