lördag 23 april 2011

Ännu varmare idag

Helt utsliten av allt jobbande. Ja inte jag alltså, Fru Venus med man har jobbat. Och så hantverkaren. Men söte jösses vilken man! Enbart min goda uppfostran och det faktum att vi var många i stugan fick mig att hålla mig på mattan. Fru Venus var klok nog att parkera sig själv och mig och en flaska vin på bryggan. Så fort den där hantverkaren blir singel får de ringa mig. Nödsamtal!
Ikväll blir det lax och kanske jag kan lura ut dem på en promenad också.
Published with Blogger-droid v1.6.7

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Jag trodde det var Mannen du menade först....men efter mycket tänkande så förstår jag att det var hantverkaren.....Oooooooo!

Singelmamman sa...

Snäckskalsdalen: ja det var bara hantverkaren jag menade. :-)

Anonym sa...

hoppsan, rodnar.. men misstänker singelmamman borde uppsöka optikern snarast.. :)ha de gott!!/ guess who..

Anonym sa...

fin blogg för övrigt.