lördag 30 april 2011

Nu är vi igång

Published with Blogger-droid v1.6.8

7 kommentarer:

Ting sa...

Heja er!

Ezter sa...

Usch! Verkar rena tortyren!

Knasterfaster sa...

Cyklar ni i öken?

Anonym sa...

Förstår din oro för att ramla av. Speciellt när du försöker att fota samtidigt... ;)

Kia sa...

1. Jag såg ju dig och ville hälsa men du pep iväg fort efteråt. Hej!
2. Hur i h--vete hann du fota???????

Jag som är novis tyckte det var urkul och superjobbigt!
Vill definitivt gör om det :)

Ulrika sa...

Herregud vilken mardröm. Det är ju nog hemskt att cykla på vanligt sätt, men sen att cykla som tokar måste ju vara hundra gånger värre.

Jag beundrar dig som orkar. Och har sådana tramp i benen.

Jag får bara kramp och mjölksyra jag. Därav anticyklingen...

Singelmamman sa...

Ting: Tack!

Ezter: Det trodde jag också, till jag testade.

Knasterfaster: Ja det var varmt som i öken, och jag svettades som en jagad Gnu.

Anna: Det gick lättare än jag trodde.

Kia: Men åh! Jag som också alltid vill hälsa! Men du springer väl vårruset? Fota går av bara farten.
Jag var också nybörjare, min allra första gång, ever, och vill absolut också göra om det! SES!

Ulrika: Jag hade mycket negativa farhågor och tankar innan, men alla kom på skam. Det var superjobbigt men så otroligt roligt.