söndag 10 april 2011

Singelmamman = dagens hjälte

I alla fall om du frågar mig. I det här vackra håret hade en spindel bestämt sig för att trivas. Och det måste jag säga att jag förstår. Ser du den? Men med en snabb och enkel snärt såg jag till att spindeln fick en flygtur.
I övrigt har något hänt med Sus och min promenadsträcka. Den var mycket kortare än normalt. Åtminstone kändes det så, det kan också vara så att vi är mer vältränade och alltså gick snabbare.
Published with Blogger-droid v1.6.7

15 kommentarer:

Sus sa...

Jag fick en kall öl när jag kom hem och ett löfte om hämtmat på Greken.

Vi gick bort 400 kalorier. Jag måste ju se till att äta upp dem igen.

Och spindeln...Haha! Din vekling ;-)

Shamrock sa...

Hellre en spindel än en lus

Knasterfaster sa...

Fotade du först och slog till den sedan? Jag ser den inte.

Fru Venus sa...

Flög den in i min på dig, ser den inte!? Klart ni är mer vältränade, vad är alternativet? Fick du mitt sms idag? Nattikram

Unknown sa...

Det finns ett till alternativ, att ni hade något valdigt intressant att prata om. Då flyger tiden iväg.

Singelmamman sa...

Sus: Tur att jag får lämna min lite tvättade version här.. :-) Och jag fick ett glas vin!

Shamrock: inget av det tack.

Knasterfaster: Hm, slog och slog... jag mer viftade bort den.

Fru Venus: Visst är vi mer vältränade. Har messat dig. Kram

Kristina: Om, vi pratade konstant! Och borta var tiden.

Chrissan sa...

Tror på Kristinas teori.:)

Fru Gårman sa...

Ni får helt enkelt förlänga sträckan! :)

Livsnjutaren sa...

Usch,hade sprungit för livet. Hatar spindlar.

nillas liv på pinnen sa...

Jag ser ingen spindel men säger du att det är en där så är det förstås det.

Singelmamman sa...

Chrissan: Jag med.

Fru Gårman: Ja, så får det bli.

Livsnjutaren: Jag med! Men inte Sus.

Nilla: Tro mig. Och läskig var den också.

Unknown sa...

Nu har jag kollat bilden. Det är ingen spindel där!!! Mycket hårstrån men ingen spindel.
Å jag såg ingen naken man som hängde gardiner...
Va!

Singelmamman sa...

Kristina: ja det är märkligt.

The Queen of fucking Everything sa...

Så klart ni var! Mer vältränade alltså.

Singelmamman sa...

The Queen: Eller hur! Du är så himla klok du.