söndag 8 maj 2011

Kanske en liten summering av helgen kan passa här

Helgen har varit jättehärlig! Fantastiskt kul bloggträff. Så underbara människor jag träffat tack vare den här bloggen. Och att få agera hotell för en helg är jättekul! Undrar varför jag inte gör det oftare. Promenad både lördag och söndag, och så träning ikväll. Tonåringarna har varit hemma, borta, hemma, borta, hemma och ätit (för att jag bad dem). Den ena, den äldre av dem, borta mesta tiden, den yngsta hemma hela söndagen men bara på sitt rum, i princip. Jag ser allt mindre av dem, även de veckor de är här. Det är så det bör vara, tycker jag, ja inte att de sitter på sina rum, utan att de har annat för sig än att hålla sin mamma i handen. Dessutom är det mycket billigare, åtminstone när sonen äter borta.

Veckan som kommer, hur ser den ut? Jo jag har jag en spännande sak att se fram emot på fredag. Återkommer om det. (Det där kan vara första gången jag gör en sån däringa cliff hanger) Veckan innehåller också lite barhängmingel, möten, löneförhandling och jobb. Låter som en ganska vanlig vecka. Men just det ja, hur kunde jag glömma det! Lunchpromenad med snyggaste Suzan på onsdag. Höjdpunkt nr 1! Ja men nu ser ju veckan helt plötsligt riktigt fantastiskt ut.

6 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Hotell Singelmamman är ett familjärt, lagom stort och väldigt prisvärt (gratis) hotell.
Betyg: 5/5.

Realisten sa...

Du hade väl inte plattat benen och rakat håret?

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Snäll du är! :-)

Realisten: Nä. Kom på det försent.

Suzan sa...

åååhh...*längtar till onsdag!!!* puss!

Tantaluran sa...

Lycka till med löneförhandlingen då!

Singelmamman sa...

Suzan: Jag med! Puss puss!

Tantaluran: Tack det kan behövas!