söndag 22 maj 2011

Spring för hela livet


Om ca en timma åker jag in till stan för att möta den allra finaste och bästa Suzan. Vi ska springa AIDS-loppet. Och vädret är det bästa. Har du inget för dig kan du komma dit och heja på oss, vårt lopp börjar 12.30 och förhoppningsvis är vi klara en timme senare. Oavsett hur bra det går, (Sus Hjärta tyckte att min uppladdning inför loppet inte var den bästa... undrar vad han menar?) så kommer jag och Suzan att springa tillsammans. Och det gör vi även på tisdag, på Vårruset.
Just det ja, om du nu ska komma och heja på oss måste du ju veta var vi springer, sträckan hittar du här.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Hej er!

Tant Grön sa...

Hejahejaheja!

Ett stenkast från Fyndet sa...

Heja heja!

Själv ska jag stå vid sidan av fotbollsplanen när 2an spelar 3 matcher. Inledde dock dagen med 8,6 km pw.

Singelmamman sa...

Shamrock: Hejar tillbaka.

Tant Grön: Tack, tack, TACK!

Ett stenkast: Och om jag och Suzan varit hemma hade vi utan tvekat sprungit tjejmilen med dig. Hoppas det gick bra med fotbollsmatchen. Och bra powerwalkat!