torsdag 23 juni 2011

Glad Midsommar!

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Glad Midsommar till dig också!
PS. Ta en sväng i Mariehamn så kanske du hittar någon att hångla upp! Borde inte vara så svårt för dig din snygging! :DD DS.
Stor kram o en pöss i pannan.

Knasterfaster sa...

Midsommar är definitivt en hångelfri helg för mig. Det är svårt att få till det när svärmor sover på andra sidan 2 mm-väggen. Hon har stålhörsel och är lättväckt. Det ser otroligt skönt ut där i hängmattan - jag hör hur du snarkar ändå hit. ;)

Unknown sa...

Glad midsommar på dig med.

Fick för mig att Gafflan gissar BH-storlekar DD ...

Gafflan sa...

Kristina: Man kan nästan tro det!

Singelmamman sa...

Gafflan: Haha! Jag ska spana på båten hem. Kram!

Ting: Samma till dig!

Knasterfaster: Nähä, jag snarkar aldrig...

Kristina: Hahaha! Skulle kunna tro det med. Glad midsommar.

Gafflan: :-D