onsdag 6 juli 2011

Bästa grannar ever!


Balkong i sol, lite bubbel i glasen men bäst av allt: Sus och Hjärtat. (Synd att bigami inte är tillåtet här i landet).

Om drygt en vecka får jag se deras älskade Hammarsund. De har lovat att det inte kommer att finnas en enda spindel där då. Jag vill så gärna tro dem.

Uppdatering krävs visst... Det sägs ska heta Hamburgssund. Nå väl, bara det inte finns spindlar där är jag nöjd. Och om det finns lite skumpa och lite vin ska jag inte klaga. Inte alls.
Published with Blogger-droid v1.6.8

6 kommentarer:

Monica sa...

Singelmamman!Skärpning!!!
HAMBURGSUND heter det!
Nu måste vi reda ut begreppen och orterna...
Jag är ju gift med en hamburgsunning och han(ordningspolisen) är ju med nästa helg når vi träffas :D

Kram

Sus sa...

Haha! Lyssna på Monica nu!!
Herregud...!

(vi älskar dig typ)

Monica sa...

Och hänger du upp dig på når istället för när måste vi halsa en flaska Bubbel på stört NÄR vi ses!! :)

Singelmamman sa...

SnyggMonica: VA? Kan det verkligen heta Hamburg(?)sund. Ja ja, what ever. Jag åker dit med.

Sus: Jag lyssnar på henne. Också. Puss puss.

Monica: Ja, jag störde mig väldigt, djävligt mycket på ordet NÅR. Så halsa bubbel på stört är taget!
:-D

Anonym sa...

Vad mysigt ni ser ut att haft det i i(går)kväll.

Jag är HELT med dig med spindlarna! FY FAAAAAAAAN vilken fobi jag har!
Igår lyckades jag läsa två bloggar på rad som rapporterade om sådana, vad fan är oddsen för det liksom?? :(
Jag är grymt fobisk.
Själv?
Kan du närma dig eller så?
Hur stor i så fall?

Kram o tack för en härlig blogg!

/O. - 'Randiga Tankar'

Singelmamman sa...

Randigatankar: Tack för din kommentar, det var snällt skrivet!

Jag kan inte se spindlar på bild, varken på tv eller i tidning. Inte heller ha leksaksspindlar hemma Jag har dock klappat Skansens stora fågelspindel. Men den varken såg eller betedde sig som en spindel, den var nog drogad.