tisdag 5 juli 2011

Ja men ursäkta mig, jag vet att jag tjatar men jag bryr mig faktiskt!

Det första jag tänker är att det är synd om dem som söker på en del ord och hamnar hos mig. Men sen tänker jag en gång till. Mycket tänkande blir det och jobbigt. Nåja, när jag tänker den där andra gången så undrar jag hur och varför (multitänkande) de hamnar på min blogg med sina sökord. Det senaste i sökordsfloran, tre små ord, slår nog ett eget litet individuellt rekord: kea skogs fru
Jag vill gärna tro att det betyder något, ett tecken kanske. Jag ska ju till IKEA nästa vecka.

Uppdaterat: Ett I har fallit bort i texten ovan. Det ska stå IKEA.

11 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Just du är väl just nu så långt ifrån en skogsfru som man kan komma, singel i Sthlm som du är men inom en snar framtid kanske du är fru Kea Skogsfru. Kea - är det ett för- eller efternamn?

Fru Venus sa...

Affären Kea-Market ligger här nästgårds med stugan!?

nillas liv på pinnen sa...

Du ser lite ut som en korsning av det moderna Sverige (typ IKEA) och ett skogsrå, kan det ha med det att göra, tror du?

Knasterfaster sa...

Kanske du får stå modell för en ny IKEA-möbel!!!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Nä någon skogsfru blir jag (förhoppningsvis) aldrig.

Fru Venus: Tack för info, då vet jag. Kan ju vara en ledtråd förstås.

Nilla: Modernt, nu börjar det likna något.

Knasterfaster: Hm, undrar vilken sort.

mammakicki sa...

Sist jag kollade det där på min blogg så hade någon sökt på 'bara ha gummistövlar på sig' Var det du? För i sådana fall så tycker jag att det låter lite läckert.

Singelmamman sa...

MammaKicki: Nä, men jag kanske borde söka för det. Viljan att bara ha gummistövlar på, alltså. Dig hittar jag ändå. Som tur är. För mig. MDKIBF.

DDT sa...

De flesta sökningar som hamnar hos mig letar efter mjällvårtor. Dystert. Några letar också efter fat ladys, eventuellt ihop med underkläder, men jag har en känsla av att de blir besvikna och aldrig kommer tillbaka...

The Queen of fucking Everything sa...

Men fatta bonusen med att söka på nåt random tråkigt och så lyckas hamna hos dig istället! Så får de dagens största garv och en trevlig lässtund istället? Kram!

Fru Gårman sa...

jag vågar inte kolla sökorden längre. Stora penisar dominerade sist.

Singelmamman sa...

Tjockisen: De kan skylla sig själva om de inte hittar tillbaka till dig igen. Mällvårtor, tror jag måste googla på det.

The Queen: Men åh sötnos! Puss och kram och tack.

Fru Gårman: Fast om du frågar mig är det bättre än små penisar.