onsdag 27 juli 2011

Swisch!

Vad sjutton var det?!


Jaha, onsdagen.

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Instämmer

Knasterfaster sa...

Roliga ekonomisamtal är sällsynta. Hoppas ni kom överens.
Sover du på balkongen inatt? =)

Drottning M sa...

ja, den här dagen gick snabbt även här. men jag hann skjuta lerduvor och jag hann säga till mina föräldrar att jag älskar dem :)

kraaam!!!

ps: jag är nog inte i VH på fredag, tåg-flängde idag, skall tåg-flänga imorgon också. så resten av veckan blir jag nog hemma :/

Fru Venus sa...

Åh, den här onsdagen har varit underbar :-) Jag ska ha ett ekonomiskt snack med mig själv. Snart.

Singelmamman sa...

Shamrock: Hoppas att morgondagen går lite långsammare.

Knasterfaster: Jodå, vi är överens. Nä, jag sover inte på balkongen.

Drottning M: Skjuta lerduvor hade jag också velat hinna med. Mina päron hann jag faktiskt krama.
Kramar även dig här!

Fru Venus: Var snäll mot dig när du pratar om ekonomin.