söndag 14 augusti 2011

Absolut ingenting

Tyckte inte det var någon idè att filma min göra-ingenting-dag. Bilden föreställer mig, efter ingen-vidare-snabb-jogging. Jag kan berätta att träningsvärken inte minskas efter en joggingtur. Synd, mycket synd. Det innebär nog att jag får anställa en av- och påklädare ett par dagar eftersom tonåringarna går till sin pappa i morgon. Själv ska jag gå till jobbet. Vad jag ska göra där får vi se. Kan jag undvika arbete är jag nöjd.
Published with Blogger-droid v1.7.3

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Inte många som är sådär snygga direkt efter en joggingtur. Vissa har en högröd ton i ansiktet och hår som frizzat sig.

Sus sa...

Jag tänkte motionera idag, men vi slog på "Vänner-marathon" istället och jag vaknade just.

Nu känner jag mig pigg. Inte.

Ellen sa...

Först: vad fin du är.
Sen: jag orkar inte med att jobba imorgon. Det verkar fasansfullt ansträngande...

Singelmamman sa...

Nilla: I det här fallet kan jag då säga att motljus och dålig kamera = bilden ljuger!

Sus: Men vi motionerar i veckan, du och jag!

Ellen: Tack! Fasansfullt ansträngande är jag säker på att det blir. Usch...