torsdag 25 augusti 2011

Det borde jag kanske inte gjort

Men hur som helst, jag gjorde det. Jag laddade ner Wordfeud! Jag spelar hittills bara med en vän. Har inte hittat, eller ens försökt leta, efter fler. Men vill du spela med mig, jag är så mycket nybörjare man = jag kan bli, så heter jag helt otippat Singelmamman. Det var värst så fantasifullt tänker du säkert. Jo men så att...
Och då kanske jag ska berätta vad WF är för något. Jo det är Alfapet för mobilspel, online. Så jag kan spela med någon som sitter i Pajala, eller på Nya Zeeland. Eller med fina A, som idag, som är bara ett par våningar bort i huset där vi bor, fl´åt jobbar. Jag ligger under med 13 poäng. Men det ska jag ta igen. Kom igen, utmana mig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ska fundera på´t. Men nu väntar jobbet... :)

Duktiga Tjejen sa...

Vad sjukt, laddade precis ned den här för en evcka sedan och började spela första partiet med en kollega igår, haha! Helt beroendeframkallande app...

Snäckskalsdalen. sa...

Spelar Scrabble med mig själv på nätet ibland och det går riktigt bra......kram

Kia sa...

Jag lär ju leta upp dig. Har blivit gravt beroende av det spelet.
Just nu har jag 8 matcher igång, varav en med Sus

Gafflan sa...

Jag har antik mobil o då funkar inte sådant men det låter roligt.
Lycka till i kväll med löpning och picknick.
Kram

Inger-Anne( Annikas mamma) sa...

är totalt fast,farligt kul!!!!
Inbjudan kommer.. :-)

Sus sa...

Spela inte mot Inger-Anne!!! Hon är ett geni =)

Singelmamman sa...

GlimraSkimra: Ibland är jag glad att jag måste åka buss och t-bana. Bara ibland.

DuktigaTjejen: Beroendeframkallande så det förslår.

SnäckskalsAgneta: Då kanske vi ska ses på nätet, du och jag?

Kia: Ja, du lär nog leta upp mig. Jag spelar också mot Sus.

Gafflan: När du byter mobil kan vi spela. Springet gick så där, picknicken gick jättebra. :-)

Inger-Anne: Härligt!

Sus: Ok, tack för varningen, men jag tar risken.