tisdag 30 augusti 2011

Gruvan

Visste jag inte bättre skulle jag tro att någon har börjat idka gruvdrift här i närheten. Ett entonigt hamrande-huggande-slaglåtande någonstans i närheten har ljudit under natten. Jag har i och för sig bara hört det när jag varit vaken. Typ. Nu är jag trött. Men jag blir snart pigg! För jag ska möta den här finfina underbara bruden! Tillsammans ska vi köra lite på mitt gym, ett av dem, Itrim på Kungsholmen. Sen ska jag arbeta lite, äta lunch med, ja här vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva honom, arbetsrelaterat passar bäst tror jag. Jobba lite till och sen blir det bloggträff! Mer om det senare.

7 kommentarer:

Gafflan sa...

Bloggträff låter väldigt trevligt. Själv har jag en date med mammografidamer i kväll. Lät inte det roligt?! *ajaj*

Malla sa...

johoo snart ses vi! har du ngn aning om det blir ngn fler än du jag och Lysande? :D :D

Ett stenkast från Fyndet sa...

Låter som att du har en trevlig dag framför dig!!

Ska verkligen göra ett allvarligt ryck och komma igång med träningen nu..

Bloggträff vore kul ;)

Singelmamman sa...

Gafflan: Men mammografidamerna går fort att träffa i alla fall. :-)

Malla: Ja, Ting också!

Ett Stenkast: Häng på du med! Mejla mig, min mejladress har du via mina kommentarer hos dig.

Sus sa...

Och jag hade ju tänkt vara med dåra...Men jag ska skona er.

Ett stenkast sa...

Har mailet!

Singelmamman sa...

Sus: Men nästa gång. Ok?

Ett stenkast: :-D