söndag 25 september 2011

Nu är det gjort

Jag har sålt mig. Igen tänker du kanske och minns svagt att jag skrivit om det tidigare. Ja, igen. Och nä jag är inte billig. Dessutom har jag hängt en tvätt, och tänker nu belöna mig med både hembakt kanelbulle* och en tryffel. Att sköljas ner med en synnerligen god kopp espresso. Gillar inte att ångesten övergivit mig och istället lämnat mig med sorgsenhet. Känner att du som kär läsare här kommer att få ta del av mycket gnäll idag.

*Uppdatering på en gång. Tur för tonåringarna att de inte är hemma nu. Inte en enda djävla kanelbulle har de lämnat kvar!

12 kommentarer:

Shamrock sa...

Vid såna tillfällen är det tillåtet att gå ut och handla sig något smaskigt av valfri sort

Ting sa...

Vill att du ska må bra och skratta och vara glad!
På fredag reder vi ut allas sorger och bekymmer och sedan laddar vi med positiv energi!
KRAM!

Malla sa...

Du får en kram av mig!

Snokis sa...

Ångest borde förbjudas. Men att sälja sig kanske piggar upp lite, i alla fall om man kombinerar det med bloggporr.

Fru Venus sa...

Sätt tonåringarna att baka nya buller - kan behövas nån annan gång. KRAM

Gafflan sa...

Men den där förbannade sorgsenheten som kommer som efterrätt efter ångesten är värre än själva ångensten, tycker jag. Sorgsenhet är nog det jag känt hela veckan. Skulle vilja grina en rejäl skätt men det sätter sig bara som en tjock klump i halsen.
Pöss o kram från Griniga Gafflan.

oumberligating sa...

Kram ifrån Oumberlige Peter också!

Just hemkommen ifrån bokmässan och en bloggträff för bokbloggare så slår det mig, vi "allmänbloggare" behöver också ett sjuhelvetes konvent där vi kan förstora oss själva och supa skallen i bitar! Självklart så lägger vi det i samband med någon mässa så vi verkar lite seriösa. Funderar starkt på att ordna ett konvent med cirka 100 allmän bloggare, vilken mässa skulle vi kunna enas om tror du och dina läsare! Var inbjuden för något år sedan till ett inredningsbloggkonvent med 20 vilda brudar, jag vågade inte gå dit!
Var rädd om dig på alla sett!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Monica sa...

Skickar en stor och varm KRAM från västkusten!

Mallan sa...

Sålt dig? Låter inte bra......

Singelmamman sa...

Shamrock: Det hade verkligen varit den lättaste lösningen!

Ting: Snälla du! På fredag kommer jag tanka så mycket energi, positiv så att det räcker för resten av året! Kram

Malla: Tack, det gillar jag.

Snokis: Jag jobbar hårt på att förbjuda ångest. Funderar också mycket på hur jag ska få in det där bloggporrandet.

Fru Venus: Funkar bäst om tonåringarna är hemma.

Gafflan: Håller med, sorgsenheten är värre. PUSS o KRAM!

Oumbärliga Peter: Kramar tillbaka! Jag är med på allt du föreslår. Och då får du inte banga!

Snygg-Monica: Skickar en kram tillbaka!

Mallan: Tvärtom, jättebra!

Tankar vid midnatt sa...

Har oxå känt mig lite sorgesam över saknaden för den jag en gång var.
Men visst är kanelisar bra botemedel! Kram

Singelmamman sa...

Tankar: Kanelisar borde skrivas ut av doktorer. Kram!