lördag 5 november 2011

Soft lördag

Äntligen hinner jag läsa ikapp veckans alla tidningar, gillar när det är en sån här tidningsfri lördag och jag har eoner av tid. Under tiden har jag också hunnit tävla hos Livet innan liten. Kolla vilket snyggt halsband jag kan vinna! Jag skulle bli väldans tjusfull med det hängande runt min hals. I alla fall skulle det göra det enklare för dem jag möter att fästa blicken på något annat än typ mina gamla glasögon. Nu ska jag fortsätta äta min frukost i väldigt lugn och ro och sen ska jag hänga på Sus när hon powerwalkar eller som vi säger här tokgår, de sex kilometer vi brukar gå.

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Du som redan är så tjusfull! Vad månde bliva om du vinner?

Anki sa...

Tjusfull och tokgår! Ord som används alldeles för sällan!!

Lav jo!
KRAM

Fru Venus sa...

Hoppas du vinner, men du, det är inte glasögonen de tittar på, tror det är lite längre ner.... ;-) Hälsa Sus!

Sus sa...

Jag vaknade nyss =)
Kommer med matta och hela mig.
Runt 12-tiden typ?

Realisten sa...

Jag hatar tidningsfria lördagar. Kan du skicka hit något som jag kan läsa?

Agneta sa...

Jag måste skaffa mig en powerwalkkompis. Det är så trist, och ensamt, att gå själv.

Singelmamman sa...

Nilla: Åh tack, smickrare där!

Anki: Eller hur. Skamligt bortglömda ord. Och jag är så ledsen att vi inte ses ikväll. :-( Massor av kramar!

Fru Venus: Min midja menar du? Hälsningen framförd.

Sus: Tack, det blev ju jättebra alltihop. Nu är jag däckad i soffan.

Realisten: Ok, jag fixar.

Stort o smått: Gör det! Det är förutsättningen för att komma ut!