fredag 11 november 2011

Vem?

Får jag sitta bredvid...
Published with Blogger-droid v1.7.3

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Okey jetsetare, vad håller du på med nu igen då?

Anki sa...

Inte mig i alla fall! :-(

The Queen of fucking Everything sa...

Kändiskocken?! RAGGADE DU HEM HONOM, otäcking??:-P

Knasterfaster sa...

28, är ett bra och jämt tal. Hoppas du får sitta fint.

Knasterfaster sa...

Ting har nr 31.

Småländskan sa...

Är det bordsplacering?

Singelmamman sa...

Fru Venus: Fest hos Kia!

Anki: Nä, det är väldigt synd!

The Queen: Jag önskar! Som jag önskar!

Knasterfaster: Ett bra tal visade det sig. Och sitta fint kunde jag.

Knasterfaster: Jag fick hennes nummer när vi böt i halvtid.

Småländskan: Yes, och byte i halvtid.

Sus sa...

Inte mig heller =(

Singelmamman sa...

Sus: Nä jag fick inte sitta bredvid dig heller, mycket synd! Och inte bredvid Ting. Synd, synd.