måndag 7 november 2011

Vinnare är ..!

Ni är tappra och håriga lite här och var kan jag ana när jag läst era kommentarer. Några var riktigt nära, men bara en hade helt rätt. Här är alla kommentarer.
- - - - - - - -  - - - - - - -  - - - - - - - - - - -  - - - - - - -  - - - - - - -  - - - - - - -  - - - - - - - - - -  - - -  - -


Det är din underarm tror jag. Får man ngt pris? ;-) /Gina
7 november 2011 16:53
Radera

Blogger Fru Venus sa...

Det är mitt ena bröst med skäggväxt, alternativt en annan kroppsdel men med skäggväxt (fan, det växer överallt!)
7 november 2011 16:58
Radera

Blogger Fru Gårman sa...

Fan vad snabb Venus var! Min gissning skulle ju bli Fru Venus hårstrå på hakan.
7 november 2011 17:29
Radera

Blogger Snäckskalsdalen. sa...

Min haka. Kramar.
7 november 2011 17:57
Radera

Blogger Tant Grön sa...

Någon kroppsdel är det i alla fall.
7 november 2011 18:15
Radera

Blogger Shamrock sa...

Något snuskigt (undrar jag förhoppningsfullt)?
7 november 2011 18:19
Radera

Blogger 1sidamedord sa...

Ett hårstrå på en axel
7 november 2011 18:34
Radera

Blogger stort och smått sa...

Ditt knä.
För inte är du väl gravid och fotat magen eller??
7 november 2011 18:44
Radera

Blogger Gafflan sa...

Stortåhår?
7 november 2011 19:09
Radera

Blogger Chrissan sa...

Fingertopp?
7 november 2011 19:18
Radera

Anonym Anonym sa...

Helt klart e det ett knä.....

Mässkalle
7 november 2011 19:21
Radera

Blogger Sus sa...

Smygfotade du mig på träningen??

Fast det där är din stortå.
7 november 2011 19:44
Radera

Blogger Malla sa...

det är vänstra knät. GRATTIS MALLA! Klart att det är mitt vänstra knä! Hittar jag inte din adress så mejlar jag dig om det. En vinst i någon form kommer. 
7 november 2011 19:49
Radera

Blogger nillas liv på pinnen sa...

En tumme!

10 kommentarer:

Malla sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag vinner ALDRIG något annars! Det bästa jag hittills vunnit i mitt liv är en JULSKINKA NÄR JAG VAR FYRA ÅR! Det här känns helt...fantastiskt och jag vill tacka min man och mina barn för allt stöd! :D
Min adress mailar jag!

Sus sa...

Jaja, låt´na vinna.

Nej.

Jag är inte bitter.

Singelmamman sa...

Malla: Vilket fint tacktal!

Sus: Klart att du inte är, men du måste vara mer uppmärksam på träningarna helt klart.

Anonym sa...

Ha ha! Ni är ju rent galna allihopa ha ha! Grattis Malla! Ditt tacktal slår det mesta :-). /Gina

Ann-Sofie sa...

Underbart tacktal av Malla.

Sv:Tackar!Japp jag kan gå i dem :) stövel numero 2 åkte på på direkten :)

Suzan sa...

Mallas adress kan jag ge dig annars ;) Eller berätta hur du hittar ;)

Singelmamman sa...

Anonyma Gina: Galna? Vi? Nu förstår jag inte.

Ann-Sofie: Malla kan det där med tacktal. :-)

Suzan: Tack! Malla mejlade mig.

Agneta sa...

Jag vill gissa mera! Jag vill gissa rätt, vinna och få hålla tacktal jag också! *filar på ett fint tacktal*

Malla sa...

haha jag blir rädd när Suzan säger så...:P

Singelmamman sa...

Stort o smått: Jag ska försöka komma på fler intressanta tävlingar!

Malla: Hm, du har rätt, jag med.