tisdag 31 januari 2012

När mens och pms kommer samtidigt är humöret i nivå med starta världskrig. Därför unnar jag mig varma smörgåsar med chevre, honung och rostade valnötter till soppan. Och dra på trissor, det hjälpte lite. Kan ju ha att göra med att jag är hemma själv. Hur som helst var det gott. Men kvällens träning var pest. I en av träningslokalerna stank det svett som om rummet varit stängt i hundra år. Jag höll på att svimma! Att träna utan att andas visade sig vara omöjligt. Vilken överraskning. Nu ska jag soffhänga och förbanna tillvaron och det faktum att jag inte köpte godis till kvällen.
Published with Blogger-droid v1.7.3

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Gud vad gott! Ska vi satsa på det när jag kommer? Och godis då också. Nattikram

Ellen sa...

Inget kan ersätta godis!!! Inget! Imorgon är det en ny dag!!!

Malla sa...

te är jättegott, jag har svept en mugg.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Absolut! Och vin. Kram

Ellen: Nä inget. Imorgon är en väldigt ny och bra dag.

Malla: Te är gott. Om jag inte jämför med något.

Malla sa...

jag svarar tillbaka här va! :)
jag är inte helt säkert på hur många men det blir du jag, den, den, den, den, den, den och den iaf. Jamen nästan 10 och även om det nu skulle bli färre så är inte det hela världen :)
jag kommer inte heller vara ute så länge, ska upp och vara fräsch dagen efter! men är 18 en rätt bra tid att ses va? före? efter? jag kommer krig 16 till stan, ska springa och räcershoppa på hm och sen dumpa grejerna på hotellet. Där vi var sist blir då bra för mig. Spelar inte ngn roll.

Singelmamman sa...

Malla: Bra, då bokar jag för ca 10 där, blir jättebra! Läste lite fel, tyckte det sot räkshoppa först. Det är nog något annat.

Tjillevipp morsan sa...

Oj vad trevligt det ska bli att ses :) och nepp the är aldrig någonsin gott. En pralinbit däremot...

Gafflan sa...

Te är gott det har jag druckit idag. Har ont i halsen nämligen. Sen drack jag min egen kaffe/chokladblandning för det är jag värd.
Pöss

Singelmamman sa...

Tjillevipp: Ja, gör skoj! Så kan du bland annat berätta exakt var i Stureby du bodde tidigare. Kram!

Gafflan: Egen blandning! Låter minsann jättegott. Krya på dig och pössen tillbaka!