onsdag 15 februari 2012

Jag vet att jag har provat förr utan bra resultat men jag ger mig inte!

Tänker gå och lägga mig så fort jag känner antydan till trötthet. Typ nu. God natt.

















Hahaha. Gick du verkligen på den lätta? Nä men varför är jag så trött att jag inte vet om jag sover och drömmer att jag fortfarande är uppe eller om jag verkligen är uppe, vid 22-tiden. För att bli pigg som en spigg så fort jag lagt mig i sängen. Kan någon förklara det för mig?
Visserligen somnar jag så fort jag släcker lampan, men den förblir ju tänd alldeles för länge. Känns lite moment 22. Och alla andra moment också för den delen. Ikväll har jag inte ätit någon middag, hade kurs på kvällen och åt lite nötter på vägen hem. Och nu är jag inte hungrig. Gissar att jag kommer äta allt som kommer i min väg imorgon. Sån tur att jag måste vara på jobbet senast 7.45 imorgon bitti. Jag och morgnar är ju en så himla bra kombo ihop.

4 kommentarer:

Sus sa...

Vi ses i morgon!

Det är INTE roligt att åka t-bana hem. Jag vill gå. Med dig.

Ulrika sa...

Känns ju lite som om du skulle släcka lampan lite tidigare..
Själv somnar jag så fort huvudet hamnar på kudden. Fast det sällan är före midnatt numera. Sen är jag som död på morgonen. Orkar knappt komma i kläderna till kl.10. Tur att jag inte ska vara på jobbet före 08.

Imorse steg vi dock upp före skam. Maken skulle på ombesiktning med lastbilen 07.30.
Det gick inte bra.
Ombesiktning igen.
Skulle ha kunnat gå bättre lite senare på dagen kanske. Lastbilen kanske också ville ha sovmorgon...

Knasterfaster sa...

Här kommer ett tips från tipsiga Knasterfaster: Sätt en timer på sänglampan!

Singelmamman sa...

Sus: JA, imorgon! Och t-bnana hem är så trist.

Ulrika: Klart lastbilen behöver ta det lite lugnt den med! Inte vill jag bli bedömd halv åtta på morgonen. Inte någon annan tid heller för den delen.

Knasterfaster: Hm, hm. Det kanske tål att tänkas på.