lördag 21 april 2012

Idag är jag NY

NYvaken
NYst
NYduschad
NYttig
NYfiken

9 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Jag trodde att du var New York och glitter och glamour! Fortsätt vara NY. Det lät som en bra start på dagen! KRAMAR

The Queen of fucking Everything sa...

Samt en nyturlig skönhet! Kram och välkommen till lördagen, denna fantastiska veckodag=)

Shamrock sa...

vilka bra NY du är. Jag tänker vänta med nyttig till efter helgen

Anki sa...

Ha en fin helg!

KRAAM

Nina sa...

HÄRLIGT!!!

Fia FIT sa...

Men inte i New York och det duger ju bra det med!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Tack! Dagen har varit väldigt trivsam. Kram

The Queen: Du är bara för gullig! KRAMAR!

Shamrock: Jag får göra ett så kallat omtag om nyttigheten efter helgen, jag med.

Anki: Tack! Du med. Skickar kram tillbaka.

Nina: Eller hur!

Fia FIT: Nä inte NY, men det duger helt klart ändå. :-D

Per sa...

NYss läst detta inlägg som jag NYöt av.

Man får nästan lust att åka till LA eller någon annan stor stad i Amerika

Singelmamman sa...

Per A: :-) Jag tror jag ska boka resa direkt.