onsdag 25 april 2012

Igår yoga, idag jogging

Tog min vanliga onsdagsmorgonjogg men har ingen aning om hur det gick. Appen som mäter sträcka och tid la tydligen av när jag fick ett mess. Men känslan i kroppen och det faktum att jag spelade färre låtar på låtlistan, säger mig att det gick ytterligare lite snabbare än förra onsdagen. Jag har ju ett mål med springandet. Att helt enkelt bli snabbare. Idag var det dessutom enkelt. Eller lätt är väl mer rätt.
Däremot var jag långsammare än vanligt med att komma iväg till jobbet.
Published with Blogger-droid v1.7.3

5 kommentarer:

Anki sa...

Bland det viktigaste är känslan efteråt, kändes det bra gick det nog bra, skoj!!!

Ett stenkast från Fyndet sa...

Härlig känsla!

Jag försöker hitta tillbaks till den känslan för jogg jag hade förra våren. Eller än hellre hösten 2010. Men den vill inte riktigt infinna sig. Jobbar dock på att nå dit.

Malla sa...

härligt.
jag hoppade hopprep på gymmet idag.

Helena m. 4 sa...

"färre låtar" - men hallå, plural alltså...?
då måste du ju legat på som en oljad blixt i spåret...
Hejja !

Singelmamman sa...

Anki: Det GICK bra, bestämde jag.

Ett stenkast: Den kommer nog ska du se.

Malla: Jag kan inte hoppa hopprep.

Helena m.4: En sanning med modifikation får jag väl säga. En och en halv låt.