måndag 9 april 2012

Kom igen dagen, överraska mig!

Dottern som skulle kunna livnära sig på tortellini och sötsaker har motvilligt gått med på att äta frukost. Och som belöning för det vill hon ta cheescake. Visst säger jag. Men eftersom frukosten inte var så god, så tar hon ingen cheescake. Logiskt. Nä just det.
Själv letar jag fram presentkortet på hemstäd och ignorerar att solen gör hemmet smutsigt. Jag ska läsa idag. Och träna, och kanske hitta på någon middag till mig och dottern ikväll. Inte tortelllini dock.
Ja just det ja, jag glömde. Jag ska tycka synd om mig, hela dagen, också.

3 kommentarer:

Fia FIT sa...

Ha en härlig dag och du gör rätt i att strunta i att städa. Det kommer fler dagar för sådana tråkigheter.

Singelmamman sa...

Fia Fit: Jag hade en helt härlig dag utan annat än att ta hand om mig själv. Städandet finns kvar till en annan dag. :-)

Fru Venus sa...

Det är det första jag ska skaffa mig när jag blir snuskig rik - städhjälp åt oss båda!