torsdag 19 april 2012

Kort sammanfattning av en dag

Jag har klippt två av högerfotens tånaglar för korta. Gör ont.
Jag har ätit en fantastisk middag. Är mätt.
Jag har hört att min styvfar inte alls mår lattjolajban. Tänker på mamma.
Jag har rispat mig med något vasst på höger tumme, två gånger. Är inte skönt.
Jag har självdiagnostiserat min rygg. Verkar ha tänkt rätt.
Jag har självbehandlat samma rygg. Verkar ha gjort rätt.
Jag har tagit fina kort från kvällen som jag inte orkar visa nu. Förstår din besvikelse.
Jag har inget mer att skriva. God natt!

4 kommentarer:

Sus sa...

Du sover för lite!
Kl 22.00 går tant Sus och lägger sig.
Kl 22.03 sover tant.
7-8 timmars sömn.

Det gör gott för både kropp och själ.

Malla sa...

KOmmer Brynäs att vinna ikväll, det måste väl vara dagens stora fråga? :)
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Ni utbildar er ju hela tiden....arbetar ni aldrig? Du kommer eller är redan full-lärd, tror jag!
Kram

Singelmamman sa...

Sus: Ikväll är jag beredd att hålla med dig.

Malla: Ja det var gårdagens fråga, jag hade svarat JA. Kram

Snäckan: Gullig du är! Kram