onsdag 16 maj 2012

Ett avslöjande!

Gårdagens gnäll och dagens "ta tjuren vid hornen" har avslöjat en lögnare. En av de värsta sorterna faktiskt. En person som använder ord och sanning lite som personen känner för. Med ett skrämmande resultat, faktiskt. Känner för att lägga till det ordet, faktiskt. Ett bra ord, ett ord med eftertryck. F A K T I S K T. Vore jag inte så himla trött hade jag nog varit så arg att det kokade ur öronen på mig.

Nu är det dock helg och jag får ta tag i ämnet på måndag igen. Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken en liten stund till, sen ska jag sova i hundraåttio. Imorgon åker jag, Snäckan och snyggMonica till Fru Venus. Resan ser faktiskt ut att bli av. Jag tänker inte ropa hej förrän vi sitter i båten, och jag som inte kör kan ta ett några glas champagne.

11 kommentarer:

Mammahäxan sa...

Vill också till Venus! Sku behöva de nu. Spännande med att ta tjuren vid hornen på måndag. Vill veta hur det går.

Snäckskalsdalen. sa...

Uhhh, såna personer vill vi inte tänka på, det är dom inte värda. Nu ska vi bara lyssna noga och då hör vi nog det där ordet.......s.....k.......å........l....kramar

nillas liv på pinnen sa...

Helgen börjar idag!

Anonym sa...

Njut i helgen och glöm ordvändaren. Tills på måndag. Fy så trist!

Singelmamman sa...

Mammahäxan: Lovar att berätta. En del...

Snäckan: Nä, de är inte värda våra tankar.

Nilla: Taget! Tack.

Fru H: Kommer inte att tänka på detta alls. I fyra dagar.

Shamrock sa...

Ha det så kul och hälsa

Märta sa...

Huh, läskiga typer det där. Faktiskt.

Hoppas du och gänget får en löjligt skön helg i Venusland!!

Ting sa...

Ha en toppenhelg nu utan alla dummingar!
Hälsa alla härliga kvinns!

Singelmamman sa...

Shamrock: Lovar!

Märta: Verkigen! På båda meningarna.

Ting: :-D Hälsningen är så gott som redan framförd.

Malde sa...

Ta med choklad till Fru Venus!

Fru Venus sa...

Älskade vän. Du ska få sova här, länge och med talibanen som sällskap. Jag lovar att servera dig ett glas bubbel varje morgon, en nanoseknd efter att du fått upp ögonen ;-) KOM!!