måndag 7 maj 2012

Och vinnaren är!

Jösses så duktiga ni är! Nästan alla såg vad det stod på texten. Men alla, utom en, missade namnet. Grattis Agneta! Klart att det stod: "Sväng förbi när du är tillbaka/Linda". Hon hade dessutom lagt den på mitt skrivbord så jag höll på att missa den. Att jag såg den och förstod vad det stod berodde enbart på att jag redan svängt förbi och in i hennes rum.
Agneta, en liten present av något slag kommer när du minst anar det. Troligtvis har du hunnit glömma bort att du vunnit, men jag lovar att jag inte gör det, ting tager bara lite tid här. Ibland.
Ikväll har jag inte uppdaterat sjukhusstatusen, ikväll har jag varit på möte. Och skällt lite på tonårsdottern med kompis. Till slut frågade dottern, "när ska du gå och lägga dig?"
De är för ljuvliga, de små liven.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Tonåringar! Vilka raringar! ;DD
Kram

Agneta sa...

Äntligen vann jag! Äran räcker långt! :)

Helena m. 4 sa...

Ha ha, jag hade nog gissat på att det stod:
"Sväng förbi när du är tillbaka"
men samtidigt blivit lite förskräckt när jag inser att du jobbar för Gud...

Singelmamman sa...

Gafflan: Utan dem hade mitt lågtryck varit skrämmande lågt. Lägre än en sjunken båt. :-D

Agneta: Tror jag det, men se det tycker inte jag!

Helena m. 4: Jag ska nog utelämna det där med Gud när jag pratar med henne imorgon. :-)