fredag 4 maj 2012

Också en sorts träning

Published with Blogger-droid v1.7.3

11 kommentarer:

Agneta sa...

Oh! Trevlig kind of träning.

Helena m. 4 sa...

öh du...
hon ser lite... vild & galen ut...
hur ska det här sluta...?

Fru Venus sa...

Vad är det ni dricker, jag menar tränar, när hon ser ut så där? ;-)))

Chrissan sa...

Klart det är. Skål!

Småländskan sa...

Skål på er!

Shamrock sa...

ska nog träna ett sånt pass idag

Mammahäxan sa...

Hm. Om det är så ni tränar i "Fjollträsk" så kanske man borde flytta tillbaka..

Sus sa...

Alltså. Jag är så otroligt charmig. Och jag visste inte att jag kunde kolla i kors med ett öga.

Jag är perfekt.

nillas liv på pinnen sa...

Hhaha! (Skrattar åt Sus kommentar.)

Knasterfaster sa...

Vilket härligt partytrick!

Singelmamman sa...

Agneta: Mycket trevlig och helt i min smak.

Helena m. 4: Hon är helt galen, men det slutade väl.

Fru Venus: Vi tränar vitt!

Chrissan: Förstod att du förstår!

Småländskan: Skål tillbaka!

Shamrock: Rekommenderas.

Mammahäxan: Varför skulle du flytta här i från?

Sus: Ja du är alltid charmig och perfekt. Jag såg inte heller ditt partytrick, jag kanske kollade i kors med andra ögat.

Nilla: Jag med!

Knasterfaster: Fantastiskt!