fredag 15 juni 2012

Inställt

Alla möten, två stycken, och sminkningen i eftermiddag blev inställt. Inte en enda gång var det jag, för ovanlighet skull, som ställde in. Annars är jag rätt duktig på att dubbelboka mig så jag måste trixa och trolla för att få ihop min kalender.
Vad göra med all den här tiden jag fick plötsligt? Kanske jobba lite. Nä, så fantasilöst.
Jag var bort till 4H-gården på lunchen och en liten ponny valde att sätta rumpan mot staketet i någon sorts protest att jag och S inte hade med oss något gott. Eller så kliade det bara.
Fårskallarna var i alla fall söta och de små lammen ännu sötare.

I eftermiddag ska jag träffa tonårsdottern. Ringde och överraskade henne så min plan, att hon ska hämta min resväska och ta med den in till stan, funkade till hundra procent. Yes. High five på det! Jag ska bara påminna henne så jag inte står utan väska när tåget väl ska gå.

Inga kommentarer: