onsdag 20 juni 2012

Jag har fått en AWARD!

Jag blir innerligt glad när jag får läsa så snälla kommentarer om mig. Se här vad Kaiza62 skriver som motivering till att just jag, och några andra, fått varsin award.
Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200 stycken eller färre prenumeranter. Reglerna som gäller är följande;
In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.
Jag har valt ut följande personer som jag tycker förtjänar en Award:
Realisten
Shamrock
Knasterfaster
Mammahäxan

Jag har valt ut de här fem för att det är personer som skriver fyndigt, tänkvärt, intelligent, utmanande, roligt, sorgligt, ironiskt, reflekterande, självklart realistiskt och med en stor portion självdistans. De är lika olika som de är lika. Jag har haft förmånen att träffa alla, och jag hoppas att jag får fortsätta att träffa dem. Snart.
Det finns inte något krav i att få en award. Den som vill skicka vidare gör det.  

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh! Tack! :)
Det var länge sen jag var arg. I alla fall om man utgår från hur det ser ut här hemma... :/

Knasterfaster sa...

Tack! Den behövde jag. Känner att jag tappat bort mitt bloggjag den senaste tiden och inte lyckas få till det som tidigare. :)

Singelmamman sa...

Anne med e: Samma här. Ilskan är alldeles för långt bort.

Knasterfaster: Då hoppas jag för din egen skull att du hittar den igen.

Shamrock sa...

Tack!

Singelmamman sa...

Shamrock: Varsågod!

nillas liv på pinnen sa...

Ojsan, den awarden fick ju jag också. Dags att skicka vidare ... tror jag.

Singelmamman sa...

Nilla: Det tycker jag att du ska göra!