torsdag 14 juni 2012

Packa, packade, packad

Jag borde inte lagt mig på soffan. Jag vet inte ens om jag kan ta mig upp för att gå och lägga mig.Är sjukt trött. Inte sjuk, bara trött. Jättetrött. Sonen och sonflickvännen var nyss här. De letade efter försvunna tajts. De hittade inte dem här.
Jag borde också, förutom att gå upp från soffan, packa. Imorgon kväll åker jag till Malmö för att springa Malmömilen. Jag och min tvillingsyster ska springa i Suzans lag. Det ska bli jättkul. Just nu skulle jag dock inte orka springa om så fan var lös och jagade mig.
Packa var det. Träningskläder och tandborste, lite rena trosor och en varm tröja. Vad behöver jag mer?

Nä, kommer jag upp ur soffan går jag och lägger mig. Packa får jag göra i morgon.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ta med ett glatt humör....

Lycka till önskar

Mässkalle

Shamrock sa...

Lycka till och hälsa Suzan

Fru Venus sa...

Hälsa Suzan och ta fingervantar med dig - för säkerhets skull ;-)Lycka till!

Knasterfaster sa...

Champagne?
Hälsa Suzan! På skolavslutningen såg jag en kvinna som liknade Suzan. Lycka till med löpningen!

Sus sa...

Ja hälsa så gott.

Oc jag skulle ju fråga dig om intresse för sminkkurs ju =( Nu hann ngn före.

Per-Anders sa...

Jag vet hur det känns. Tidigare ikväll lutade jag mig tillbaka lite i soffan men somnade som en sten. Tre timmar senare vaknade jag. Frågan är om jag kommer att somna när jag snart ska gå och lägga mig i sängen.

Gafflan sa...

Nu är det morgon. Har du packat?
Pöss

Madlar sa...

Rena trosor och en Bollinger....det räcker väl?

Singelmamman sa...

Mässkalle: Det har jag alltid med mig! :-)

Shamrock: Tack. Jag ska hälsa.

Fru Venus: Vantar är alltid med, det vet du! Tack. :-) 14

Knasterfaster: Har jag champagne med så räcker det, det har du rätt i. Jag ska hälsa.

Sus: Japp! Sminkning och jag... så där intresserad om jag ska vara ärlig.

Per-Anders: Nu är jag nyfiken på hur det gick? Själv kan jag alltid sova, överallt.

Gafflan: God morgon! Japp, packade i morse. Gick strålande! Pössen!

Madlar: Räcker väldigt långt.