måndag 16 juli 2012

Lunch?

Vad? Typiskt, ingen har ju handlat i det här hushållet. Det är tomt i kylen. Men jag har i alla fall skrivit värsta, långa handlingslistan som jag, och tonåringarna, de som är hemma då, ska ta med till affären senare. Eller så skickar jag listan med tonåringarna.
I övrigt har jag hjälpt en grinig arbetskamrat. En som mejlar och hela mejlet är fullt med "om-alla-andra-bara-gjorde-som-jag-vill-och-skötte-sig-lika-bra-som-jag". Nu har jag skött mig. Åt någon annan. Så kan jag göra när jag är på gott humör.

4 kommentarer:

h sa...

Hur många tonåringar har du? :)

Fru Venus sa...

Hälsa tonåringarna när de kommer :-) Guldlock är här och vi åt rabarber-havregrynsgröt till lunch.

Knasterfaster sa...

Håller tummarna för att tonåringarna är på gott humör och går och handlar någon dag den här veckan!

Singelmamman sa...

Helena: Två egna, och äldstas flickvän.

Fru Venus: Jag skickar tillbaka hälsningar till dig. :-) Er gröt låter supergod!

Knasterfaster: En dag lär de få gå och handla. Idag hade jag egen energi. :-D