måndag 15 oktober 2012

Äntligen!


Den 11 december! 

11 kommentarer:

Malla sa...

wohoo!

Spader Madame sa...

Grattis!

Realisten sa...

:-)

Fru Venus sa...

Sus är en hjälte! :-)

Småländskan sa...

Grattis säger jag också!

Anonym sa...

Fick du biljetter?!!

Knasterfaster sa...

Är det där jultomten?

Osloskånskan sa...

Alltså......näe.

Snäckskalsdalen. sa...

Ohhh, ögonen, ögonen, ögonen och näsan! Och hela han......Lyckost är du!

Shamrock sa...

Har du vunnit?

Singelmamman sa...

Malla: Eller hur!

Spader Madame: Jag säger tack!

Realisten: Ja, du vet.

Fru Venus: En sann hjälte!

Småländskan: Jag säger tack här också.

Livet innan Liten: Yes, yes, yes, yes, yes! JA!
Sa jag att jag fick biljetter?!!

Knasterfaster: Om du tänker på att jag blir glad av att se honom, så ja.

Osloskånskan: Sicken tur att vi är olika!

SnäckskalsAgneta: Och så skriver han vackert, och sjunger. Jösses som han sjunger!

Shamrock: Det känns så.