onsdag 3 oktober 2012

Present

Jag ska villigt erkänna, jag är värdelös på att läsa handstilar, klura ut gåtor eller över huvudtaget förstå subtilt formulerade budskap. Men jag förstår mig på presenter! Och jag fick en present igår. Alldeles förtjusande fina mobilvantar. Nu kanske någon undrar över ordet mobilvantar. Det kommer sig av att fingertopparna är gjorda i något material som gör att det går att använda dem på smarta telefoner eller iPhonen. Och jag fryser ju om fingrarna nästan jämt. Utom i år. Konstigt nog.
Men åter till själva presenten. Det är inte svårt att se vad det står på paketet, men kära vän som skickat dem, jag anar vem du är, men är inte säker. Ge dig gärna till känna...

Så länge får du nöja dig med ett jättestort TACK här, och en bild på paket och vantar. Idag kanske jag förresten ska använda dem.

10 kommentarer:

Fru Venus sa...

Fina, och smarta, vantar! Inte så svårt att lista ut vem de är ifrån :-) Njut av promenaderna! Kram

Sus sa...

Tous-Kristina?

Malla sa...

så snällt!

Unknown sa...

Nej det är inte TOUS-kristina. Fast jag tycker också att de verkar fina och smarta och att promenadvädret just nu är perfekt!
Kram

Anonym sa...

Härligt med värmande vantar, och toppen att de inte behöver tas av när mobilen kommer fram :)

Unknown sa...

Och en sak till.
Jag har ingenting emot vantar men själv skulle jag ju inte skicka vantar av förklarliga själ.

Chrissan sa...

Har precis köpt ett par likadana. Fast dina är ju snyggare med rooosa toppar!

Knasterfaster sa...

Det där är från mig! Det är jag som är KF och den där signaturen nere till höger är också jag!

Sus sa...

Men självklart! Så fint av dig KF!

Singelmamman sa...

Fru Venus: Du brukar vara bra på att klura ut sånt här. Promenaden var toppen.

Sus: Nä det stämde inte.

Malla: Verkligen.

Kristina: Nä, signaturerna var inte dina. Perfekt promenadväder var det.

Ettstenkast: Precis. Allt för bloggandet. :-)

Kristina: Vilket skäl är det? Har ni inga vantar?

Chrissan: Ja, de är ju precis din färg.

Knasterfaster: Du var mitt första hands val, men jag fick inte ihop de båda signaturerna. CA tog jag, men *slår mig i pannan* fattade inte KF. Tusen tack! De är perfekta.

Sus: Jag håller helt med dig.