tisdag 6 november 2012

Gränslöst dumt

Jag råkade bli uppmärksammad på den här bloggen igår.Katrin Zytomierska. Hon är känd för att verkligen sticka ut hakan och säga det hon tänker. Jag vet inte om hon alltid menar det hon säger.
Men inlägget igår tar nog priset. Bilden på tjejen visar en förmodar jag lång kvinna, som ser vältränad ut. Och som tydligen tränar osminkad. Det räcker för att Katrin ska gå fullständigt bananas. Själv tycker jag att det är Katrin som ska skämmas. Tvärtemot vad Katrin tror så tror jag att SATS kommer att få många fler medlemmar som vill träna där.

22 kommentarer:

Ting sa...

När alla upprörda länkar så får hon fler läsare.
Det är nog en del av hennes plan.

Gafflan sa...

Hon gillar ju att provocera men jag tycker att det är mobbing hon ägnar sig åt.

Agneta sa...

Jag får en känsla av att hon skrivit inlägget ur hjärtat ... det är inte tillräckligt genomtänkt och välskrivet för att bara funka för att provocera. Det är min spontana tanke och jag kan ha helt fel.
Vet inte vad jag hoppas på faktiskt; är hon ute efter att provocera är hon ju rätt dum i huvudet (varför vill man reta människor med dumma uttalanden?) och är detta hennes riktiga åsikt är hon ju också dum i huvudet.

Hon verkar vara en väldigt liten människa. Och rätt obegåvad. Synd att hon tjänar pengar på att skriva så eländigt som hon gör.

Jeanette sa...

Oj vad jag går igång på det inlägget, det kryper i hela kroppen av ilska. Men en sån liten obetydlig människa ska inte få förstöra min dag. Sen är det så att jag kan inte väga 55 kilo till mina 178 cm, det skulle verkligen se illa ut ;-)
Ha en fin dag

Anonym sa...

Hm... Ja det där var ren mobbing. Det visar ju bara att hon inte har någon som helst verklighetsförankring...

Therése L sa...

Ja vad ska man säga, tragiskt.

Malla sa...

grr.

Anonym sa...

Jag kan inte ens läsa det hon skriver.......Det jag tidigare råkat sett eller hört utav denna lilla......
är på en nivå som är så låg!!!
Det finns några som kan dra fram mitt sämsta jag det är hon och en del telefonförsäljare....
Jag väljer att inte läsa eller svara....

Aprillan´s sa...

Vissa gör tydligen allt för att synas och sticka ut lite och tänker visst inte längre än näsan räcker. Undrar just hur affischtjejen kände sig när hon läste det där...

h sa...

Jag håller med Agneta här ovanför...antingen hon(inte Agneta utan Katrin Z) bara vill provocera eller verkligen tycker det hon skriver, så är det dumt. Urdumt!!

Shamrock sa...

Jag föredrar att vara osminkad när jag tränar. Vad jag tycker om K Z ska jag inte skriva här för det lämpar sig inte i skrift

Märta sa...

Inte för att jag begriper mycket här i världen - men den där KZ fattar jag mig inte på alls.

Mobbing överhuvudtaget är obegripligt. Vad får man ut av det? Vad är det som kittlar så dant i att vara elak? *sucka*

Singelmamman sa...

Ting: Oavsett om hon har en plan eller inte så tänker inte jag låta vad som helst stå oemotsagt.

Gafflan: Väldigt nära gränsen i alla fall.

Agneta: Ja, att alla har rätt till en åsikt får många effekter.

Jeanette: Som tjejen på bilden, hon ser lång ut, och vältränad.

Fru H: Jag tror hon lever i en annan sorts värld.

Therése L: Mycket.

Malla: Jag morrar jag med.

Anonym: Tyvärr blir många av hennes kommentarer på ännu lägre nivå.

Anna: Jag hoppas verkligen att den tjejen har fötterna på marken och förstår vem som gjort bort sig.

Helena: Urbota dumt är ordet!

Shamrock: Jag är alltid osminkad, och många gånger är mitt hår värre än värsta dåliga hårdagen.

Märta: Jag förstår mig inte heller på henne.

Anonym sa...

Nä fy. Glocalnet, allt är förlåtet!
(ja KZ är lägre än Glocalnet)

Anonym sa...

Ja, inte hon alltså, men hennes sk PR-åsikter.

Knasterfaster sa...

Usch så elakt skrivet. Nu ångrar jag att jag gick in och tittade på hennes blogg.

Sus sa...

Sats har gjort ett uttalande på Facebook idag.

KZ är en liten stackare som inte ska få säga vad hon vill. Hon kommer snart att vara en föredetting om ingen vill ha med att göra.

Jenny är jag sa...

Ja du Singelmamman...vad tror du jag tycker om det där?

Nu vill jag vomera i min röda plasthink...

Är hon förebild, dessutom? Hoppas INTE.

Singelmamman sa...

Anne med e x 2: Fast jag tror att det är hennes åsikter. Tyvärr.

Knasterfaster: Jag ångrar också att jag läste hennes blogg. Elakt är det.

Sus: Det måste jag läsa. Du kan hjälpa mig genom att länka till det inlägget.

Jenny Christoffersson: Det värsta är ju att hon får hålla på, som en förebild. Vad du tycker vet jag. Och jag högaktar dig för ditt sätt att berätta. KRAM!

Anonym sa...

Ja det var därför jag skrev SåKallade pr-åsikter. Men jag liksom vägrar göra som hon, kalla hela henne dum bara för att hon har dumma åsikter.
Hon kallar ju alla överviktiga för idioter, fast i min värld sitter inte intelligensen i fettmängden.

Fru Venus sa...

Bra där Anne :-) Nu slipper man inte in på bloggen så jag ser inte vad hon skrivit, men egentligen bryr jag mig inte för hennes åsikter brukar sällan överensstämma med mina.

Singelmamman sa...

Anne med e: Nä det sitter garanterat inte i fettmängden.

Fru Venus: Jag har nog inte heller haft någon med henne överensstämmande åsikt. Vad jag vet.