onsdag 28 november 2012

Helt otippat

Hittade arbetslusten på jobbet.

10 kommentarer:

Malde sa...

Nämen! Var det där den var? Tur att du hittade den!

Kram

Anna lever i dag sa...

Så fiffigt att den var just där på din arbetsplats! :-)

Nina sa...

passande ställe! Det tror jag iallafall att din arbetsgivare tycker! Ledsen att säga det men du är inte unik (på det viset iallafall)... jag har inte heller sett något av de där målen mot England. Vi kanske kan bilda en klubb?! =)

Gafflan sa...

Heja dig! Jag hitta min en stund sedan tappade jag bort den igen.

Shamrock sa...

så praktiskt

Singelmamman sa...

Malde: Tur är rätta ordet!

Fru Fransson: Jag är beredd att hålla med dig, helt klart!

Nina: Arbetsgivarpoppis! Du och jag bildar absolut en klubb tycker jag.

Gafflan: Den är jäkligt flyktig den där lusten.

Shamrock: Mycket.

Anonym sa...

Grattis ;)

Singelmamman sa...

Livet innan Liten: Tack. :-)

Anonym sa...

Jag har inte heller sett där målen.

Singelmamman sa...

Anne med e: Vi är kanske många till slut, i den föreningen!