torsdag 13 december 2012

Män kolla!

Hon ville också se mina bröst.

12 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Vem fotar? Personalen?

Åsa Hellberg sa...

Nu rörde jag till det, haha, trodde jag var på Sus blogg.

Ting sa...

Såklart! :)

Ozzys mor sa...

<3

Sus sa...

Dom var fina. Och friska. Men jag vill aldrig mer behöva gå dit.

Shamrock sa...

fick hon det?

Sus sa...

Jag fick =)

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg x2: Hahaha stackars dig som vi förvirrar dig. :-)

Ting: Eller hur! Vem vill inte det liksom.

Ozzys mor: Tack! Det värmer.

Sus: Om vi måste så gör vi det. Går dit, men jag vill också slippa.

Shamrock: Jajjamensan!

Sus: Synd bara att du inte fick kolla i datorn.

Snokis sa...

Jag trodde det var sina egna hon skulle klämma.

Singelmamman sa...

Snokis: Hon klämde både sina egna och kollade in mina.

sa...

Heja Sus. Och heja dig, nu är du klar! kram

Singelmamman sa...

Hå: Nu är jag klar! Yes! så här långt. Tusen tack!