söndag 6 januari 2013

Idag

* Försöker jag att lära mig att gå igen.
* Försöker jag att lära mig att prata.
* Försöker jag att lära mig att sitta.
* Funderar jag på hur man gör när man går, egentligen.
* Dricker jag vatten. Alltså, jag måste säga att vatten är förbannat gott. Och känns så himla mycket jag. Idag.
* Försöker jag att komma upp ur sängen. Många försök, få lyckades.
* Försöker jag att lära mig att äta.
* Försöker hitta någon som vill komma hit och städa lite och slänga granen som barrar värre än värst.
* Ska jag sova lite till.

23 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Du får skriva vad du vill. Jag kommer tror på vartenda ord du skriver.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN VÄN!

Du har fått hälsningar från Åsa Jinder på din födelsedag! Jag är så avundsjuk. Jag ÄLSKAR nyckelharpor. OM jag någon gång gifter mig ska brudmarschen spelas på den sådan eller på min begravning, det vore också fint. Ja, inte brudmarsch då förstås men gärna något glatt.

Chrissan sa...

Låter som en bra fest! :)
Grattis!!

Ting sa...

Grattis på födelsedagen!
Om du mår så betyder det att festen var lyckad!

Nenny sa...

Grattis!!
Sov du en stund till!
;)

Lippe sa...

Verkar ha varit en riktigt bra fest!!! Grattis :-D

Snäckskalsdalen. sa...

Congratulations and celebrations!

Det går över allt det där du försöker göra, försök inte, det kommer att gå bra i kväll igen!

Kramar

tigerlilja sa...

Grattis!
Och du ska se att det mesta på listan kommer att fixa sig...

Anonym sa...

Grattis ännu en gång!

Fru Venus sa...

grattis vännen, det var en kanonfest och urtrevliga gäster! skål! jag menar, kram

I min värld sa...

Fick order om att gå hit :-)
Hipp hurra på din födelsedag!!
Hoppas du mår lite bättre så här på eftermiddagen :-)

Malin Andersson sa...

GRATTIS på din dag!!!

Kattis sa...

Grattis superkvinnan!

kvinnan sa...

Sus "skvallrade" om att hennes bästa vän fyllde år idag, jag vill vara med och fira den lite..
Grattis fina Singelmamman på din dag!
(och hade jag kunnat göra en tulpan här så hade jag gjort det, men det kan jag tyvärr inte..så du får blunda nu och visualisera dig den vackraste tulpanen framför dig..den är från mig)
Kram

Gafflan sa...

Har du haft fest eller? ;))
Grattis igen på födelsedagen.

Småländskan sa...

Grattis!!!

Sus sa...

HUR MÅR DU NU Då!?!?!?!?

Jo tack. Festen var lyckad. Det känner jag absolut idag.

Anonym sa...

Grattis, ta Du det lugnt snart är det dags att arbeta :)/IMB

Nina sa...

WOW!!! Låter som en väldigt lyckad fest igår! och ja, allt såg väldigt gott ut! Förstår att det även är läge att gratulera på födelsedagen så ja, GRATTIS på födelsedagen fina vän!!! Lära sig gå kan man göra en annan dag... och låt granen barra klart så du inte behöver dammsuga så många gånger! ha en fabulös dag i soffläge, det är du värd! stor kram!

Shamrock sa...

Grattis bästa Singelmamman!

Nica sa...

Fina du - glömde ju att gratta!! Så nu gör jag det:
Hipp hipp för världens bästa Singelmorsa!!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Tusen tusen tack! Ja Åsa är en häftig kvinna, och supertrevlig.

Chrissan: Det var det helt klart! Tack.

Ting: Tack. Ja, det var den absolut!

Nenny: Tack, det gjorde jag.

Lippe: Tack så mycket. Och bättre fest får man leta efter.

Snäckan: Tack så himla mycket. Och du hade rätt. Det har nästan gått över nu.

tigerlilja: Tack. Faktiskt, det är bara städningen och julgranseländet kvar.

Anne med e: Tusen tusen tack!

Fru Venus: Tack! Det var gästerna, inkl ni, som gjorde festen. :-)

I min värld: Tack så mycket!

Malin Andersson: Tack tack!

Kattis: Tss, superkvinna... Tusen tack för din kommentar.

kvinnan: Men åh så snällt av dig! Tusen tusen tack!

Gafflan: Oh ja! Och tack så himla mycket.

Småländskan: Tack så mycket.

Sus: Hyssch! Skrik inte!
Jag mår riktigt bra nu. Och du?

Anonyma IMB: Tack. Men jag är ledig imorgon. :-) Underbart.

Nina: Tack så mycket. Och smart knep med granen.

Shamrock: Tusen tack! sa...
Grattis bästa Singelmamman!

Nica: Tack så hemskt mycket.

Sus sa...

Jag mår rätt hyffsat och träningsväskan är packad!

Singelmamman sa...

Sus: Yes! Imorgon börjar vi igen. Underbart.