tisdag 8 januari 2013

Jag fådde fler

Tusen tack!

8 kommentarer:

Chrissan sa...

Tjusigt. Tulpaner är bästa blommorna.

Spader Madame sa...

Tulpaner i långa baner OCH snygg i håret. Du borde köpa en lott. Nej, visst ja, du fick en. Grattinäran då rå! :-)

Singelmamman sa...

Chrissan: Ja numera tycker jag också om tulpaner. De är ljuvliga.

Spader Madame: Jag kan köpa en till lott. Kanske.

Malla sa...

fina! och förlåt om jag inte sagt grattis! grattis i efterskott och KRAM!

Shamrock sa...

vårkänsla - fina och färgglada

Singelmamman sa...

Malla: Tack! Kram tillbaka.

Shamrock: Oerhört fina.

Madlar sa...

ÄLSKAR tulpaner. Ska köpa mig en rejäl bukett imorgon som kan lysa upp i januarimörkret.

Singelmamman sa...

Madlar: Gör det. Jag har fem buketter hemma och två på jobbet. Helt fantastiskt!