söndag 13 januari 2013

Jo men faktiskt!

Slängde bokstavligen ut granen från balkongen igår natt. Alltså natten till idag. Tänkte att det första jag gör när jag vaknar är att gå ut och hämta den, inte tillbaka hem förstås, men till det ställe där jag brukar lägga gamla granar. Vid vårt sophus på gården. Jag tror att det har varit föreningens officiella plats, för förra året låg det många granar där.
Men döm om min förvåning när någon annan lagt vantarna på granskelettet. Vad sjutton ska de ha min gamla gran till?

5 kommentarer:

Malla sa...

så slapp du göra det! ngn kanske behövde ved!

Sus sa...

Jag tror helt enkelt att det var en snäll människa.
det finns några sådana kvar =)

Singelmamman sa...

Malla: Ja, det var säkert en vedsamlare.

Sus: Aha! Det var du!

Sus sa...

NÄ! Jag hade ju depp i går =0D

Singelmamman sa...

Sus: Men det kunde ha varit du.