lördag 2 mars 2013

Lysande morgon

När den här kvinnan får sova ordentligt på natten är hon riktigt trevlig. Om jag får säga det själv. Och en smula effektiv. Har avverkat dryga fyra km i ett halt väglag. Första och nog den tidigaste utomhusturen någonsin. Det gick inte fort och det var inte snyggt. Men det var förbannat roligt. Jag njöt av varje steg faktiskt. Mycket otippat om du frågar mig. Jag har också svängt ihop en tårta till morgondagens middag då sonens flickvän ska firas. Nyss fyllda 20 år.
Nu ska jag äta brunch, sen blir stan och presentinköp. Eftermiddagen avslutas sen av hockey. Mer om det sen.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Sömn is da shit.
Skönt med joggingtur, trots halka... jag har ännu inte vågat mig ut. Trots isfri asfalt. Lat? Ja.

Agneta sa...

Eh. Joggingtur? Jag bara antog det. Oavsett vad för tur så är det skönt att komma ut en sväng. :)

Sus sa...

Men vad bra du är!

Singelmamman sa...

Agneta: Det var väldigt halt. Lite jobbigt var det.

Agneta: Japp, det var en joggingtur, eller snarare en lufsingtur.

Sus: Tack!

Shamrock sa...

jag har oxå börjat lufsa i den hala snön och det är så härligt! Om foten håller kanske vi kan sticka ut tillsammans