söndag 26 maj 2013

Också en söndag

Som sagt. En annan dag idag. Och jag har hämtat studentplakatet till sonen och lyckades låta bli att börja gråta i affären. Men det berodde mest på den enorma trötthet jag kände av. Sen har jag inte gjort ett enda dugg. Om man inte räknar sitta-i-soffan-och-halvsova framför tvn som att göra något. För i så fall har jag varit extremt produktiv. 
Festen igår innehöll ett alldeles lysande överraskningsfyrverkeri. Inte förvånande med tanke på vem vi firade. A är känd för sina fyrverkerier på nyårsafton.

Dagens middag kanske ger en ledtråd till hur dagen i övrigt varit. Tonårsdottern frågade försynt om jag var hungrig. Hon hade just tagit första tuggan på sin mat när jag i princip var klar. Och ja, jag var väldigt hungrig.



Snart ska jag och mitt nya jack jag har under ögat, orsakat av en synnerligen ilsken skåpdörr som slog mig igår kväll, lägga oss. Jag hoppas slippa en blåtira. Vi får väl se.

Dagens: 3 949 totalt komaliknande steg

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Du, varm om händerna!? Märkunderligt... ;-)

Spader Madame sa...

Oj, vad det där såg gott ut! :-)

Shamrock sa...

studentplakat är så kul (när man väl har valt bild)

Singelmamman sa...

Fru Venus: Eller hur!

Spader Madame: Det var det!

Shamrock: Ja och jag är väldigt nervös inför avslutningen!

FiA FIT sa...

Koma eller inte 3949 steg är inte fy skam även om jag skulle ha gått 51 steg till bara för att snygga till siffrorna lite :-)

Singelmamman sa...

Fia Fit: Jag är nöjd med komaantalet steg. Troligtvis blev det fler steg, men jag hade bytt kläder och orkade inte sätta på mig räknaren igen. Snacka om trött.