måndag 3 juni 2013

Intentioner

Jag är väldigt nöjd med mina intentioner och uppsatta mål. Vilken dag som helst ska jag genomföra dem också. Idag har jag lekt fotograf. Det gick tämligen bra kan jag säga, om du frågar mig. Och vem skulle du annars fråga. Om en stund kommer jag att ligga i sängen, oklart om jag kommer att sova, men när klockan ringer före fem imorgon, då kommer jag vara glad att jag la mig tidigt. Tror jag. Hoppas jag. Imorgon ska jag också leka fotograf. Ibland ger mig mitt jobb väldigt många nya upplevelser.

Dagens: 6 346 så många fler steg blir det inte av att stå still och fotografera en hel dag.

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Fotografera - och visa - något fint som får mig att glömma Niagarafallen där ute som kallas för regn.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Jag fotograferar bara mina arbetskamrater. Några av dem skulle absolut kunna få dig att glömma det mesta!