tisdag 4 juni 2013

Jobba sig lite

                      Josåatt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Inte nog med att du sitter på flott, nytt kontor inne i stan... Du dricker vin och spelar femkamp också?! Jag vill jobba på samma jobb!!

Sus sa...

JAG VILL OCKSÅ JOBBA DÄR!!!!

Blåklinten sa...

Inte vilket skitjobb som helst.
Jag är glad för din skull som verkar ha ett sånt bra jobb.

Fru Venus sa...

Skål! Jag kan tänka mig att öppna en filial här.

Agneta sa...

Trevligt trevligt! :)

Shamrock sa...

jag tror att jag är nyanställd hos er from nu

Gafflan sa...

Vilket bra jobb! :)

Spader Madame sa...

Hå ja ja ja! Snurrar det? ;-)

Singelmamman sa...

Cissispringer: Jag är övertygad om att vi skulle behöva dig här!

Sus: Du är så välkommen!

Blåklinten: Tack! Det har verkligen sina fördelar.

Fru Venus: Gört!

Agneta: Riktigt trevligt.

Shamrock: Ja! Du behövs absolut.

Gafflan: Ja ibland så.. :-)

Spader Madame: Nä jag höll i glaset för säkerhet skull.