torsdag 4 juli 2013

Först fika med Realisten

Man skulle kunna tycka att sju bloggerskor som träffas och har trevligt genererar en massa inlägg och foton. Det skulle man kunna tycka. Men icke! Jag skyller helt och hållet på den alkoholfria ölen. Dock kan jag berätta att gårdagens kväll var väldigt solig, varm och innehöll mycket skratt. 
Vi som var där: Cissi springer, MariaGunilla, medelålders och tjockast på mitten, SusJos, fröken blunder/Eva, ett stenkast från fyndet och så jag. (Länkar när jag är vid en dator) 
Den här partytanten låg dock i sin säng redan 21.30. Jag har en ny chans att bättra på partyryktet ikväll. Middag med Sus och en överraskning står på programmet. 

11 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Härligt med tjejhäng, det finns nog inget trevligare.

Suzan sa...

Önskar att jag hade varit där! Kram! ❤

Spader Madame sa...

Osthyveln ligger nog i högt gräs (Saida 2) och jag hade gärna träffat fler bloggare!

Anna lever i dag sa...

Låter som en härlig sommarkväll!

Jag slängde en osthyvel för en vecka sedan, var det din..?

Anonym sa...

Så himla trevligt det var!!! Mycket positiv energi i det gänget!

Glad sommar till alla,
Kram

(som kommenterat via datorn, för en gångs skull...)

Anonym sa...

Låter mysigt :-) Liksom den kommande middagen / Venus

Realisten sa...

Fin rubrik!

Sus sa...

Jag ÄÄÄÄÄLSKAR överrasknigar!

maria sa...

:) hoppas allt bra idag! Här är det bara fint. Lite ont i pannan bara. Men det är det värt. Underbart att få se dig på riktigt! Vi ses med nån och på nån balkong!
Kram

Maria
www.mariagunilla.se

nillas liv på pinnen sa...

Gud, vad mycket roligt du har! Hur gör man?

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Du har så rätt!

Suzan: Det önskar jag med!

Spader Madame: Nästa gång hoppas jag att du kan vara med.

Fru Fransson: En väldigt härlig sommarkväll. Kan absolut varit min osthyvel!

ettstenkast: Håller verkligen med!

Venus: Ännu en sak att se fram emot!

Realisten: Och en väldigt trevlig fika!

Sus: Och speciellt den överraskningen.

maria: :-) Lite trögt var det! Så roligt att träffa dig, och vi kommer till din balkong!

Ska lägga in dig i min lista.
www.mariagunilla.se

Nilla: Jag vet inte riktigt. Jag bara gör.