tisdag 16 juli 2013

Som jag gnällt och tjatat

Har inget att anmärka på sommaren så här långt. Varma dagar, inte mycket regn, lite blåst av och till, men framför allt, varmt. Men kvällarna. Jag som fryser även i stekande sol av och till har varit tvungen att gå in och stänga dörren redan vid 19-tiden på kvällarna på grund av kylan. Men ikväll är det så varmt och skönt. Och jag kan sitta på balkongen och se tv, läsa och bara njuta. Det blir en lång kväll det här.

I övrigt kan jag säga att jag varken är oumbärlig eller var tvungen att gå och jobba, jag gjorde det för att kunna slappna av senare under min semester. Jag har ett projekt på jobbet som jag vill bli helt klar med innan jag kommer tillbaka efter semestern. Klart att jag kan låta någon av mina arbetskamrater ta det, men det är lite hemligt för dem, för alla på jobbet, så därför väljer jag att fixa det själv. Det är verkligen inte synd om mig.

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Så länge man får bestämma själv är väl allt ok? Som till exempel över vädret.

nillas liv på pinnen sa...

Bra!

För övrigt instämmer jag med föregående talare.

Anki sa...

Hoppas du fortfarande sitter ute och njuter...

Kram ♥

Singelmamman sa...

Spader: Du har så rätt!

Nilla: du har så rätt du med.

Anki: nästan. Lite väl många flygfän som hälsade på. :-)

Åsa Hellberg sa...

Hoppas att du får en FAB semester!

maria sa...

Kram! Bra val!