tisdag 27 augusti 2013

Walk of hope den 1 september 2013

Jag kan inte gå fem kilometer i Skåne på söndag, Lund närmare bestämt. Och jag kanske inte går fem km här hemma heller. Men jag kan ge stöd åt både Cancerfonden och barncancerfonden. Det kan de flesta. Men du som är i Skåne, Lund närmare bestämt, kan både ta en fin promenad och samtidigt ge ett bidrag till Barncancerfonden. Kolla här vad Suzan och Coach K Runners ordnar.

Du som inte orkar gå in via länkarna, här kommer texten i sin helhet:
Söndagen den 1:a september arrangerar Coach K Runners en 5-kilometers lång promenadslinga till förmån för Barncancerfonden. Klockan 13:00 träffas vi under tunneln vid Gunnesbo tågstation i Lund och promenerar tillsammans.
Man betalar minst 20:- var på plats och alla intäkter går oavkortat till insamlingen. Även andra orter/städer deltar i projektet, hitta just in stad HÄR (eller arrangera själv en promenad om ni inte finns med i listan). Kan du inte delta så går det jättebra att skänka pengar direkt till insamlingen HÄR.
Har du några frågor eller vill du anmäla dig så mejla antingen till suzieppp@gmail.comeller signa upp dig på eventet HÄR (det går också bra att dyka upp utan att anmäla sig men det är kanon om Suzan har lite koll på hur många ni blir).

4 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Underbart initiativ! Magiska människor:) och du är fin du med som berättar.
Jag ska äntligen få tummen ur och bli månadsgivare. En ohygglig sjukdom som skövlar och förstör för så många.
För många.

Jag önskar dig en glimrande tisdag.
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till antagningen till copywriter kursen! Det du, va kul!
Kram

Livet just nu sa...

Grattis till kursen!

Jag kan inte heller gå där då, men är redan månadsgivare och tänker gå i skogen här hemma istället. :-)

Singelmamman sa...

Tjillevipp morsan: <3 Tack! Kram

SnäckskalsAgneta: Tack! Ja det är kul! Kram

Livet just nu: Du som jag, vi promenerar där vi är.