torsdag 14 november 2013

Ge mig lite inspiration

Hallå! Någon? 

10 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag har lite svårt med den också. Hittar den ibland.
Kram

Spader Madame sa...

Har inge. Varken till mig själv eller andra. Nu litet mat. Det har jag i alla fall.

Realisten sa...

Hjälpte det inte med knopparna, menar du?

Cissispringer sa...

Inspiration till vad? Jobbet? Springa? :-) Om du springer lite slipper du frysa!

Åsa Hellberg sa...

Inte just idag. I morgon!

Sus sa...

Jag skickade en Wrapp till dig på Indiska. Gå dit!

Singelmamman sa...

Gafflan: Idag var den omöjlig att hitta. Kram

Spader Madame: Mat är bra att ha.

Realisten: Jo, men nu var det ju inte jag som skulle bli inspirerad av dem. Men visst blev jag inspirerad. Det blev jag.


Cissispringer: Jag skulle behöva springa en mil för att bli varm.

Åsa Hellberg: Bra, då avvaktar jag morgondagen.

Sus: Jag såg det! Gulligt av dig!

Småländskan sa...

Och jag är som vanligt sen... Hoppas du fick inspiration nog att överleva dagen.

Shamrock sa...

Ta ett glas champagne, det hjälper nog

Singelmamman sa...

Småländskan: Nä någon inspiration infann sig aldrig, tyvärr.

Shamrock: Jag får börja byta ut kvällsteet mot champagne. För något säger mig att det inte är ok att dricka champagne på jobbet.