måndag 25 november 2013

Hallå där!

Vad gör du?

10 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Tja, än så länge dricks det kaffe, men sen så!

Anna sa...

Tittar på dig. :)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag kände mig lite muttrig, men nu log jag stort när jag såg din fina bild :)

Gafflan sa...

Jobbar. Eller försöker i alla fall.

tigerliljan sa...

Så fin bild på dig! Man blir glad.

Spader Madame sa...

Hej! Jag har revisorerna här! Det är också hoppsan hejsan!

Anki sa...

:-D heeeej!!

Vimsar (bland flyttkaos), vilar och virkar... :-)

Kram!

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Vad blev det sen då?

Anna: Inte hela dagen hoppas jag. För din skull.

I will not keep calm: Vad snällt sagt. Nu blev också jag glad att jag kunde glädja dig.

Gafflan: Samma här.

tigerliljan: Tack snälla du! Såna här kommentarer gör mig glad.

Spader Madame: Aha! Revisorer vet att roa sig själva och andra. Minsann.

Anki: Hej! Inte ska väl du flytta?

Sus sa...

Men d hänger ju inte med. Anki kommer till stan igen =)

Vad jag gör? Fryser och har just avslutat studierna för den här dagen.

Singelmamman sa...

Sus: Nä det är sällan jag hänger med. Fryser du? Det är inte bra.