söndag 3 november 2013

Mycket har blivit gjort

Väldigt vad det är lätt att hitta på ursäkter och annat att göra när jag egentligen ska sitta och plugga. Jag är visserligen "nästan" klar med veckans uppgift, men nära skjuter ju som bekant ingen hare.
Igår kom jag iväg, tack vare Annika, till Hammarbybacken. Och under ett par timmar harvade vi upp och ner med stavar i backen. Jag harvade inte lika snabbt och inte lika mycket ska jag erkänna. Men jag harvade på. Och det var förbannat skönt. Känner av det lite i magen idag. Vi harvade runt en stund i bilen också innan vi hittade... nåja att åka lite vilse är ett sätt att få se saker man inte sett tidigare.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Träningsvärk är liksom ändå litet bra värk. Eller?

Anonym sa...

Mycket harvande är bra har jag hört ;)/Annika

Singelmamman sa...

Spader Madame: Det är det sannerligen.

Anonyma Annika: Det är helt klart bra med mycket harvande. Se bara på oss!

nillas liv på pinnen sa...

Fin utsikt också! On top of the harving.

Singelmamman sa...

Nilla: En del av belöningen för harvandet.